zondag 26 oktober 2008

"Zijn jullie wel wakker"


Ah, de veelgestelde vraag door leraren, zijn jullie wel wakker?
Nee, dat zijn wij niet meneer, het is namelijk kwart over 8, om kwart over 7 uit mijn bed gekomen en door de kou naar school gefietst. Slapen deden we pas om half 1 de vorige nacht, dus nee, wij zijn nog niet wakker.
En het leuke is, het hoeft ook niet meer! Yes. De oplossing!
Wat fantastisch! Je plakt gewoon een stuk tape over je ogen, en het lijkt of je wakker bent, terwijl je slaapt.
Alleen..
  • Je moet wel zo kunnen slapen (kan ik)
  • Je moet achterin de klas zitten (zit ik niet vaak)
  • Je ogen mogen niet te dicht bij elkaar zitten (zitten ze niet bij mij)
Ook heeft het voordelen voor leraren, zo kan de leraar gewoon fouten maken, zonder daarna de geweldige grap te maken (even een test of jullie wakker zijn), want we zijn namelijk gewoon niet wakker.

Laat die dia's maar komen Makkinga!

1 opmerking:

Valerie zei

Hahaha, dit is bijna zo'n Harry Potter iets. Alleen zou Harry Potter het een stuk beter doen dan tape die misschien af en toe onder bepaalde omstandigheden werkt.

Ik kan zelf geen gebruik maken van zoiets - als ik in de klas wil slapen moet mijn hoofd op iets rusten, en het is altijd vrij duidelijk als ik weer eens met mijn hoofd op het bureau lig.