maandag 13 april 2009

De laatste dagen

Nog een aantal dagen tot de examens, en daarna zijn we klaar. Klaar met het leren, klaar met het naar school fietsen, klaar met de middelbare school.
Al tijd voor een korte 'afgelopen zes jaar' feedback? Nee, nog lang niet! Eerst nog een paar dagen hard leren voor de examens, daarna even lekker op vakantie, feesten en daarna eens terugkijken. 

We gaan het eerst maar even goed afmaken voordat we terugkijken op hoe het was.

De laatste loodjes..
Zijn het zwaarst.

In dit geval zeker, examens, alles kennen wat je de afgelopen vier jaar hebt geleerd. Ik ben er al hard mee bezig.
Mijn ultieme planner-blad-kaart-ding is bijna af, het krijgt nog wat kleurtjes en wat data.
Ik ben hard bezig aan kaartjes maken voor bio. Je weet wel, handige 'flash-cards' waar niemand van houdt. Ik dus wel. Ik ben al bijna klaar met de 4e klas ;)

Ja, voor elk vak heb ik praktisch een plan van aanpak. Voor natuurkunde zoek ik nog een handige site, voor wiskunde nog wat dingetjes. Het komt wel goed.

Hier gaat het goed, en daar?
Succes allen.

Geen opmerkingen: