woensdag 17 oktober 2007

Joepie, Stefan heeft Blogspot!

Yes!
Stefan heeft Blogspot! :D
Wat een feest :D
Ik schrijf af en toe al een blogje op hyves, en merk dat ik dat leuk vind om te doen, en om mijn buitenlandse contacten te behouden zal ik het nu ook hier posten. Doe ik het gewoon net als Sandra dubbel (A)
Ik heb te weinig tijd om hier nu een heel lang verhaal te schrijven met een leuke anekdote enzo, aangezien ik nog verder mag leren aan Latijn en nog natuurkunde moet doen :P
Ik zal me hyves blogs hierheen kopiëren zodat dat nog te lezen is =)

2 opmerkingen:

Sanana zei

Stefan :)

Bij Hyves kun je instellen.. dat alles wat je híer post, dat dat ook op je hyves komt te staan. Moet je maar ff zoeken. Dan hoef je niet alles te kopiëren enzo ;) Is wel handig!

Nja succes met leren <3

Valerie zei

Aaah! Totaal vergeten! :D Wat cool. Nu ga ik de rest lezen. ^^