woensdag 12 november 2008

And fly awaaaay

Een groen, klein en gammel uiterlijk.
Dat had de kleine Cesna 172. 
Ik mocht mee met Sandra, d'r vader had met airmiles 3 lessen gekocht.
En aangezien haar moeder niet wilde mocht ik :D
Echt gaaf!
Dus na een korte theorie was het zover. We gingen de lucht in.
De lucht in? Ja de lucht in!
Met een klein sportvliegtuigje een kwartiertje rondvliegen.
Ik ging als eerste, Sandra en haar broertje achter me, camera gereed. En we stegen op, de piloot deed een bochtje voor en zei daarna: "Nu ben jij aan de beurt, maak maar een bochtje naar rechts". Woooow, dan ben je gewoon eventjes een vliegtuig aan het besturen! Een brommer sturen is een leuk gevoel voor het eerst, maar dit is ronduit GENIAAL. Zo ontzettend tof. Hang je daar in de lucht, een hoek van 45 graden makend. En dan daal je een stukje, dan stijg je een stukje.
Helaas gaat het kwartiertje dan ineens heel snel. Dus na een rondje over Bussloo, het meer dat dan ineens heel klein lijkt, vlogen we weer naar de landingsbaan. Na een 'zal ik het weer overnemen' van de piloot liet ik het stuur los. Wat een ervaring.
Toen mocht Mandy, en daarna Sandra. Sandra is nog eventjes over Ugchelen heen gevlogen, leuk hoor :D

3 opmerkingen:

Unknown zei

:D:D
Gaaf!

Die foto van jou is wel gaaf hè?!!
Niemand heeft foto's van mij gemaakt in het viegtuig =(
Maarja, 't was leuk.

Gaan we samen die fles 'alcoholarme cider' opdrinken? ;)

<3

Valerie zei

Wooow cool! Opeens vind ik mijn autorijd-dingen minder boeiend. :(

Oh hee, maar jij bent nu 18! Tijd voor rijlessen?

Anoniem zei

Zeker tijd voor rijlessen!
Ik heb de eerste 22 voor mijn verjaardag gekregen, dus ik ga zo snel mogelijk beginnen :D